Exposició "A vela. Navegant el món" a les drassanes de València.
| Jul |
| 31 |
No deixes passar l'última oportunitat per a contemplar la mostra A vela. Navegant el món, en les Reials Drassanes de València. Aprofita que només estarà fins al dia 12 d'agost.
València és l'únic lloc d'Espanya on es podrà admirar íntegrament esta selecció, produïda per la Fundació La Caixa i el Museu Olímpic de Lausana i que recopila obres de distints punts geogràfics com el Museu Olímpic de Lausana, el Museu de la Reial Marina Espanyola de Madrid, el Museu Marítim de Barcelona, el Museu Etnogràfic de Ginebra de Suïssa i el pavelló de Navegació de l'Expo 92 de Sevilla.
A vela. Navegant el món du a terme un recorregut per l'art de la navegació des dels seus orígens, amb les primeres embarcacions egípcies desenrotllades fa 6000 anys, fins a les tecnologies de vapor i motors mixtos de finals del segle XIX.
L'exposició està dividida en sis espais: A vela pel món i la seua història, Vent amic, vent terrible, El naixement i desenrotllament de la vela, Vela i societat: les embarcacions de treball, La nàutica esportiva i La vela i l'aventura del mar.
Es tracta d'una mostra de gran magnitud, tant per la seua amplitud com per la monumentalitat dels seus continguts que inclou un total de 33 maquetes d'embarcacions, reproduïdes a escala amb tot luxe de detalls d'estructura, ancoratges, ornamentació i elements tècnics, a més de fotografies i inclús la producció de sis vídeos que repassen les diferents característiques del vent, la reconstrucció del kyrenia -una embarcació de l'època grega-, els grans velers de la història, les diferents classes d'embarcacions actuals, l'evolució de la vela esportiva i les regates més importants.
A què estàs esperant! Acudix a esta monumental cita que està a punt de partir.
- Inicie sesión o regístrese para enviar comentarios
- Calendar
- enviar a un amigo





