Jorge Candel: “Avdalovic i Milojevic mantenen evolució molt favorable”
| Jul |
| 31 |
EL CAP DELS SERVICIS MEDICS DEL CLUB ES MOSTRA SATISFET PER L'EVOLUCIÓ DELS JUGADORS
El cap dels servicis mèdics de Pamesa València, el doctor Jorge Candel, s'ha mostrat hui “molt satisfet” respecte a la recuperació dels jugadors taronjas Vule Avdalovic i Dejan Milojevic.
Com es recordarà, el jugador serbi Vule Avdalovic va ser intervingut quirúrgicament en el seu turmell dret el passat 5 de juny, per l'equip del doctor Pedro Guillem, a fi d'eliminar les molèsties que el jugador patia com a conseqüència de diferents calcificacions.
D'altra banda, l'ala-pívot Dejan Milojevic es troba en procés de recuperació de la fascitis plantar aguda en el seu peu esquerre, que li ha impedit disputar el tram final de la passada temporada.
Ambdós jugadors, es troben des de finals de juny en el seu país recuperant les seues lesions. Fa uns 10 dies el doctor Jorge Candel, acompanyat pel físio de l'equip Josep Benitez, es van desplaçar Sèrbia per a valorar l'evolució dels jugadors, i segons manifesta el mateix Candel “ens quedem molt satisfets per que mantenen una evolució molt favorable, seguint els terminis de recuperació previstos”.
En este sentit, Jorge Candel comenta que “ambdós jugadors han treballat molt bé durant l'estiu” i afig que “la incorporació al grup serà progressiva, tal com teníem previst, combinant treballs amb l'equip amb treballs específics durant les dos primeres setmanes de pretemporada”.
Candel comenta que “si l'evolució d'ambdós continua com fins ara, el normal és que els jugadors aconseguixen el nivell òptim de treball durant el stage que l'equip realitzarà a Itàlia”.
El primer equip té previst reprendre l'activitat el pròxim 13 d'agost, amb les corresponents proves d'avaluació mèdiques i físiques. Estaran treballant a València fins al 27 d'agost, data en què viatjaran a la Vall d'Aosta (Itàlia) per a realitzar una concentració que durarà dos setmanes.
- Inicie sesión o regístrese para enviar comentarios
- enviar a un amigo





