Send to Friend

DePara


[ValenciaNoticias.com: Noticia]

Jul
19

EUPV critica que el circuit de Fórmula 1 “s’impose a la vida dels ciutadans” i critica el tall de carrers

El coordinador d' EUPV a València, Amadeus Sanchis, deplora que la prova deportiva de F1 talle fins un centenar de carrers dels barris marítims i "supose molèsties per a milers de veïns".
 Sanchis ha assenyalat que una vegada més “torna a evidenciar-se que per a les administracions públiques i per als dos principals partits, PP i PSOE, sols es té en compte als poblats marítims per organitzar uns esdeviments que en res milloren ni la vida dels veïns, ni els equipaments públics del districte marítim, ni les infraestructures necessariament coordinades per a millorar el transport públic de connexió amb la resta de la ciutat, ni tampoc en altres assumptes com la neteja dels carrrers o la seguretat ciutadana”, critica. 
El coordinador d’EUPV a València qualifica “d’escandalós que en una de les zones més deprimides de la ciutat de València, amb més bosses de marginalitat i on menys inversions hi hagut en els darrers 10 anys, ara se sume tota una sèrie de molèsties que faran encara molt més dificil la ja de per si complicada vida qüotidiana a la franja marítima de la ciutat de València”. 
EUPV ha mostrat la seua solidaritat amb els veïns afectats per aquest esdeveniment esportiu: “fem una crida als veïns i veïnes del districte marítim, i molt en particular als de Natzaret i Cabanyal-Canyamelar, a que facen una reflexió col·lectiva sobre quina és l’actuació dels poders públics en general i de l’Ajuntament i el Govern Central en particular als seus barris, ja que davant de competicions com la Copa Amèrica o ara la Fòrmula 1, conviuen projectes insostenibles com la perllongació de l’avinguda Blasco Ibáñez, una inversió zero d’equipaments promesos a partir de la Copa Amèrica en una de les zones de major tràfec i comerç de drògues -contemplada amb desidia per l’ajuntament i la Delegació de Govern- i una nula planificació urbana veritablement sostenible”. 
Sanchis ha afirmat que EUPV “ha mostrat de nou ser l’única força política que denuncia que els beneficis dels grans esdeveniments sols són per a uns quants, mentre que la gran majoria de ciutadans hauran de veure com la seua vida queda concertada en una caos circulatori i de serveis durant els dies que dure la Fòrmula 1”, conclou el coordinador d’EUPV.